دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

چگونه یک فروشنده حرفه ای باشیم؟دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

 

خوش صحبت باشید!
همه قبول دارند که یکی از مهم ترین مهارت هایی که یک فروشنده می تواند داشته باشد، فهمیدن فکر مشتری است، ولی این مهارتی است که به سادگی قابل اندازه گیری نمی باشد.

در عوض، مدیران برای استخدام اغلب بر شواهد و موفقیت های فرد در فروش (که نشانگر آینده کاری فرد است) و مصاحبه حضوری تکیه می کنند.

شاید مدیرانی که فروشندگان را استخدام می کنند، باید نمره آزمون سنجش تحصیلی کلامی (SAT) متقاضی را نیز بررسی کنند. پژوهشی که در دانشکده ولسی انجام شد، نشان می دهد که مهارت های زبانی پیشرفته، با قابلیت پیشگویی و خواندن فکر دیگران، مربوط است.

 

چگونه یک فروشنده حرفه ای باشیم؟دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

لبخند بزنید!
اولین چیزی که مدیر به یک فروشنده می آموزد چیست؟ شاید، "به پول ها دستبرد نزن!" اولین مسئله باشد. ولی دومین موضوع این است که: "به مشتری لبخند بزن!"

احتمالا این بهترین توصیه ای است که می توان کرد. تحقیقی فوق العاده نشان می دهد که رویارویی با تصاویر صورت های خندان و اخمو، (تصاویر آنقدر تند از جلوی چشم بیننده عبور کرد که فرصت پردازش خودآگاه وجود نداشت)، بر تعداد افرادی که برای خرید نوشیدنی اقدام کردند، تأثیر گذار بود! تصور اینکه فروشندگان خندان و مثبت نسبت به اخموها، فروش بیشتری دارند، دور از ذهن نیست.

حتما شما هم می خواهید بدانید چگونه در یک فرایند فروش و مذاکزه تنور مذاکره را گرم نگاه داردی و چگونه سوال بپرسید. مقاله چگونه در مذاکرات فروش سوال بپرسم را مطالعه نمایید.

ولی در پژوهشی که چندین سال قبل پیوتر ونیکیلمن از دانشگاه کالیفرنیا و کنت سی بریج از دانشگاه میشیگان اجرا کردند، مشخص شد که حتی تصاویر لبخند نیمه خودآگاه نیز می توانند بسیار مؤثر واقع شود. محققین به آزمودنی ها تصویر چهره ای خنثی را نشان دادند که برای کمتر از نصف ثانیه لبخند می زد به حالت عادی باز می گشت. این زمان برای تشخیص چهره و جنسیت آن کافی بود. محققین سپس تصویر کوتاهی از یک فرد خندان و اخمو را نمایش دادند. این تصویر تنها به مدت ۱۶ میلیونیم ثانیه نمایش داده شد.

آزمودنی ها از تصاویر لبخند / اخم که با آن مواجه شده بودند، ناآگاه بوده، ولی غمگین تر یا خوشحال تر به نظر می رسیدند. افرادی هم که تشنه بودند با دیدن تصاویر افراد خندان، نوشیدنی بیشتری سفارش دادند.

 

 

شماره  تماس برای شرکت در دوره های فروشنده حرفه ای: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی