دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

تکنیک‌های موثر در فروشندگی حرفه ای و دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

تکنیک‌های موثر در فروشندگی حرفه ای
در سمینارها و کنفرانس‌هایی که در اروپا و یا آمریکا برگزار می‌شوند مهارت‌ها و تکنیک‌های فروشندگی زیادی معرفی و ارائه می‌شوند. اما شاید همه‌ی این مهارت‌ها قابل اجرا و استفاده در کشور ایران نباشند. برخی از این مهار‌ت‌ها نیازمند بومی سازی هستند و برخی دیگر را به دلایل مختلفی نمی‌توان عملی کرد. با توجه به رقابت شدید میان شرکت‌ها و فروشندگان در بازار، ارتقاء و بهبود تکنیک های فروش حرفه ای شانس بقاء و رشد شرکت شما را بالا می‌برد. در ادامه به بررسی چند نکته‌ی مهم درباره‌ی فروشندگی حرفه ای خواهیم پرداخت.

تکنیک‌های موثر در فروشندگی حرفه ای
تکنیک‌های کلامی در فروشندگی حرفه ای
پیش از کسب هر مهارتی مهم‌ترین نکته داشتن اعتماد به نفس و لحن مناسب با مشتریان است. شاید بسیاری از مردم متوجه تاثیر زبان بدن دیگران در خود نشوند. اما بدن ما به صورت ذاتی این حرکات را متوجه شده و در مقابل آن‌ها واکنش نشان می‌دهد. صاف بایستید و شانه‌ها را کمی به عقب بکشید؛ این حالت باعث می‌شود دیگران داشتن اعتماد به نفس را در ما حس کنند. توجه داشته باشید از افتادن سر به سمت پایین خودداری کنید.

سعی کنید با صدای رسا و شمرده با مشتریان صحبت کنید. آرام صحبت کردن و یا بسیار بلند صحبت کردن حس خوبی را در مشتریان ایجاد نمی‌کند. اگر میان گفتار و زبان بدن شما هماهنگی وجود نداشته باشد مشتری نمی‌تواند به شما اعتماد کرده و محصول شما را خریداری کند. طبق تحقیقات انجام شده توسط پروفسور آلبرت محرابیان کلام و گفتار ۷ درصد، لحن و کیفیت صدا ۳۸ درصد و زبان بدن ۵۵ درصد در ارتباطات ما با سایر افراد اثر می‌گذارند.

 

تکنیک‌های موثر در فروشندگی حرفه ای و دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

تکنیک‌های کلامی در فروشندگی حرفه ای
در ارتباط با مشتریان پیش قدم شوید. پیش از آنکه مشتری بخواهد به شما سلام کند و یا سوالی بپرسد بهتر است ابتدا شما به او سلام کرده و پیش قدم شوید. همچنین استفاده از جملات “سلام، خوش آمدید” و یا “سلام، روزتون بخیر” و مانند این‌ها حس خیلی خوبی را در مشتریان ایجاد می‌کند. پس از آن سعی کنید از داشتن حالت چهره‌ی عبوس و یا جدی در فروشندگی خودداری کنید. زیرا این حالت چهره به مشتری این حس را منتقل می‌کند که شما برای صحبت کردن با او راغب نیستید.

شناخت بازار مورد نظر
پس از آنکه از مهارت‌های خود در زمینه‌ی زبان بدن مطمئن شدید، شناخت و درک درست از بازار پیش رو قدم دوم شما خواهد بود. امروزه، برای داشتن یک فروش موفق دیگر دانستن نام شرکت، ایمیل، آدرس وب‌سایت و غیره کافی نیست. مهم ایجاد یک کسب و کار منحصر به فرد با توجه به اطلاعات تحلیل شده از بازار مورد نظر است. در فروشندگی حرفه ای شناخت رقیبان خود که سعی دارند شما را تحت فشار گذاشته و از شما پیشی بگیرند نیز بسیار مهم است. بنابراین سعی کنید از نحوه و چگونگی فروش رقیبان خود آگاه باشید تا بتوانید برای فروشی منحصر به فرد برنامه ریزی کرده و موفق شوید.

 

شماره  تماس برای شرکت در دوره های فروشنده حرفه ای: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی