دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

 

فروشندگان موفق و حرفه ای متفاوت هستند دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

فروشندگان موفق و حرفه ای متفاوت هستند
«در حرفه ی فروش فقط باید کمی متفاوت باشیم. این تفاوت اندک؛ باعث خاص شدن ما و تمایز ما با سایر فروشندگان؛ و در نتیجه فروش بیشتر می شود؛ و همین سبب می شود ما در کارمان رشد شاخصی داشته باشیم.»
 

برای رسیدن به اهدافی که گفتیم ؛ باید هم از لحاظ «نگرش درونی» و هم از لحاظ «طرز رفتار»  نکاتی را رعایت کنیم. زیرا رفتار ما بازتاب نگرش درونی ما است. نگرش درونی فروشنده نسبت به محصول یا خدماتی که عرضه می کند باید مثبت باشد. 

 

فروشندگان موفق و حرفه ای متفاوت هستند دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

عادت های یک فروشنده موفق

فروشندگان موفق خوب گوش می دهند
یعنی باید برای محصولات مان ارزش زیادی قائل شویم و مطمئن باشیم که محصول ما می تواند به دیگران کمک کند و باعث رشد و بالندگی آن ها شود. علاوه بر این؛ طرز رفتار ما نیز باید درست و منطبق با این نگرش مثبت باشد. باید گوش دادن مؤثر را بیاموزیم. یعنی به جای فقط شنیدن؛ به صحبت های مشتری با جان و دل گوش بسپاریم. طوری که تمام حواس مان به مشتری باشد و مشتری فکر کند حرف های او را خوب لمس می کنیم و نیاز های او را درست درک می کنیم.
همان طور که گفتیم؛ «شناخت نیاز های مخاطبان» بسیار اهمیت دارد. ما به عنوان یک فروشنده باید بدانیم مشتریان یا خریداران ما دقیقا چه نیازی دارند و همان را فراهم کنیم. ما می توانیم با شناختی که از کاربران سایت خود پیدا می کنیم؛ نیازهای آن ها را بشناسیم و در صدد تهیه ی محصول مناسب و مورد نیاز آن ها بر آییم.  به این ترتیب؛ با شناخت کافی از بازار؛ تولید مجموعه هدف مند می شود و در نتیجه فروش نیز افزایش می یابد. 

عامل دیگری که به ما در ارتباط و فروش بهتر کمک می کند؛ «شناخت رقبا» است. باید رقبای سازمان خود را بشناسیم و ببینیم در حوزه ی کاری ما چه کسانی فعالیت می کنند. به طور کلی شناخت رقیب به ما کمک می کند بتوانیم با دیدی روشن و قدم های محکم تری در مسیر موفقیت گام برداریم. 

 

 

 

شماره  تماس برای شرکت در دوره های فروشنده حرفه ای: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی