دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

چند ویژگی فروشنده حرفه ای و دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

 

برخی از ویژگی های فروشندگان حرفه ای عبارتند از:
۱- مشخص نمودن ویژگی های مشتری های ایده آل و تمرکز بر روی آن ها؛

مشخص نمودن ویژگی های شاخص مشتریان ایده آل، یک فرآیند بسیار مؤثر و مهم در فروش موفق می باشد.  یک فروشنده حرفه ای در مورد مشتری ها، تحقیق می کند تا از مناسب بودن آن ها، اطمینان حاصل نماید . به همین دلیل آن ها روی مشتری های ایده آل تمرکز کرده و می دانند به چه کسانی محصول یا خدمت خود را  می فروشند.

۲- فرآیند فروش آن ها قابلیت اندازه گیری دارد و تکرارپذیر است؛

فروشندگان با فروش پایین معمولاً اجازه می دهند الهام و شهود راهنمای آن ها باشد. آن ها برای تبدیل اکثر مشتری ها، بسیاری از معاملات را به خاطر اهمال کاری  یا اشتباهات سهوی از دست می دهند، و هیچ گاه نتایج را تحلیل  نمی نمایند. اما فروشندگان حرفه ای، از یک فرآیند بهینه سازی شده، وضعیت هر مشتری و معامله را در سیستم فروش خود به خوبی بررسی نموده و به همین دلیل به خوبی  می دانند در هر زمان چه کاری باید انجام دهند. فروشند های حرفه ای به طور مکرر معیارهای کلیدی خود را بررسی و بر اساس آن ها تصمیم گیری می نمایند. در واقع آنان محصول خود را به خوبی می شناسند.

 

چند ویژگی فروشنده حرفه ای و دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

۳- فروشندگان فوق العاده، محصول خود را به خوبی می شناسند؛

فروش محصول یا خدمات یک  طرف قضیه، وشناخت محصول و  دانستن اینکه چه چیزی را می خواهید به فروش برسانید، طرف دیگر قضیه است. در گذشته، فروش بیشتر بر پایه ی تکنیک های جذاب و خیره کننده انجام می شد، اما امروزه، مشتری ها در رابطه با محصول مورد نظر خود تحقیق می کنند و به اطلاعات بیشتری دسترسی دارند، و دیگر به راحتی فریب داده نمی شوند. در نتیجه جهت جلب اعتماد مشتری ها و فروختن کالا به آنها، باید به درستی محصول خود را بشناسید.

۴- آن ها خط لوله فروش خود را بر اساس واقعیت مدیریت می کنند نه احساسات؛

یک فروشنده حرفه ای، معامله ای را از روی احساسات انجام نمی دهد و برای آن ها توصیف های  سایرین  از  معامله بی اهمیت است. آن ها با بررسی دقیق فرصت ها، یک پیش بینی دقیق برای فروش ارائه و بر اساس آن معاملات خود را انجام می دهند.

 

شماره  تماس برای شرکت در دوره های فروشنده حرفه ای: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی