دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

۲۸ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۵۳ ق.ظ

عادت فروشنده موفق ، دوره فروشنده حرفه ای در رشت

عادت فروشنده موفق ، دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

فروشنده‌ موفق تأثیر مستقیمی بر گسترش و رونق یک کسب‌و‌کار دارد. یک فروشنده‌ی تأثیرگذار، علاوه بر فروش بیشتر، موجب جلب رضایت مشتریان و در نهایت سبب به شهرت رسیدن و افزایش اعتبار یک برند می‌شود. اما فروشنده‌ موفق چه ویژگی‌هایی دارد؟ چه عادت‌هایی باعث تأثیرگذاری و موفقیت یک نماینده‌ی فروش می‌شود؟ برای یافتن پاسخ این سؤال با ما همراه باشید.


نماینده‌ی فروش، از مهم‌ترین اجزای هر کسب‌و‌کار است. در واقع وظیفه‌ی یک فروشنده به تلاش برای فروش هر چه بیشتر محدود نمی‌شود. این فرد به نوعی نماینده‌ی یک برند، سازمان یا محصول است. وجود برخی عادات و رفتارها در فروشندگان، آنها را به یک فروشنده‌ موفق و تأثیرگذار تبدیل می‌کند. در ادامه چند نمونه از این عادات را بررسی می‌کنیم.

 

عادت فروشنده موفق ، دوره فروشنده حرفه ای در رشت 


فروشنده موفق

 شخصیت خریدار ایده‌آل را مشخص و بر آن تمرکز می‌کنند
تعریف دقیق و روشن ویژگی‌های شخصیت خریدار (Buyer Persona)، از مراحل حیاتی و مؤثر در فروش موفق است. اما شخصیت خریدار چیست؟

شخصیت خریدار در واقع همه‌ی آن ویژگی‌هایی است که مشتری ایده‌آل شما خواهد داشت. فروشنده‌ای که به جذب مشتریانی با این شخصیت تعریف شده تمرکز می‌کند، در فرآیند فروش موفق‌تر عمل خواهد کرد. در مقابل، فروشندگانی که از روش spray and pray‌ استفاده می‌کنند، معمولا موفقیت کمتری کسب‌ می‌کنند. این شیوه به معنای تبلیغ گسترده به امید پیدا کردن مشتریان هدف و خریداران ایده‌آل است.

یک فروشنده‌ موفق، ویژگی‌های مشتریان ایده‌آل را به دقت بررسی و بر شخصیت خریدار ایده‌آل تمرکز می‌کند. به این ترتیب، نماینده‌ی فروش به خوبی می‌داند که محصول را چرا و به چه کسی می‌فروشد.

 

شماره  تماس برای شرکت در دوره های فروشنده حرفه ای: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۰۰ ، ۱۱:۵۳
مدیران سال افزون

تعریف فروش علمی برای تبدیل شدن به فروشنده حرفه ای، دوره فروشنده  حرفه ای در رشت 

 


فروش علمی شامل فنونی در زمینه‌ های روانشناسی اجتماعی، علم اعصاب و اقتصاد رفتاری است. این رویکرد تازه براساس روش‌های علمی آزمایش شده، به بهبود عملکرد فروش کمک می‌کند.

برعکس بیشتر رویکردهای فروش که بر کارکنان فروش متمرکز است ، تمرکز «فروش علمی‌» بر مهم‌ترین عامل فرایند فروش یعنی «خریدار» است.

فروش علمی با فهم آن چیزی که در مغز خریدار می‌گذرد و شناخت عوامل تأثیرگذار بر مغز، کمک می‌کند بتوانیم در زمان فروش به‌ شکلی هماهنگ با شیوه ی عملکرد ذهن خریدار رفتار کنیم و بنابراین فروشمان را افزایش دهیم.

در اینجا از ارزشمندترین تکنیک‌ های فروش حرفه ای که مبنای علمی دارند، یاد می کنیم.

 

تعریف فروش علمی برای تبدیل شدن به فروشنده حرفه ای، دوره فروشنده  حرفه ای در رشت 

 

ظرف ۵ دقیقه پیگیر شوید
پژوهش‌ها نشان دهنده این نکته است که اگر پس از اولین پیشنهاد هرچه سریع‌تر پیگیر مشتری شویم، احتمال خرید بسیار بیشتر است. اگر دانه می‌پاشید و بعد صبر می‌کنید تا وقتتان آزاد شود و پیگیر مشتری شوید، اشتباه بسیار  بزرگی می‌کنید.

به عنوان یک فروشنده حرفه ای نباید برای پیگیری مشتریِ بالقوه درنگ کنید. بر مبنای نتایج این پژوهش‌ها، طیِ ۵ دقیقه‌ بعد از ارائه‌ی پیشنهاد، احتمال تماس موفقیت‌ آمیز با مشتری به‌ صورت متوسط تا ۱۰۰ برابر و احتمال تکمیل خرید تا ۲۱ برابر افزایش می یابد.

 

شماره  تماس برای شرکت در دوره های فروشنده حرفه ای: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۰۰ ، ۱۱:۲۷
مدیران سال افزون

تکنیک‌های موثر در فروشندگی حرفه ای و دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

تکنیک‌های موثر در فروشندگی حرفه ای
در سمینارها و کنفرانس‌هایی که در اروپا و یا آمریکا برگزار می‌شوند مهارت‌ها و تکنیک‌های فروشندگی زیادی معرفی و ارائه می‌شوند. اما شاید همه‌ی این مهارت‌ها قابل اجرا و استفاده در کشور ایران نباشند. برخی از این مهار‌ت‌ها نیازمند بومی سازی هستند و برخی دیگر را به دلایل مختلفی نمی‌توان عملی کرد. با توجه به رقابت شدید میان شرکت‌ها و فروشندگان در بازار، ارتقاء و بهبود تکنیک های فروش حرفه ای شانس بقاء و رشد شرکت شما را بالا می‌برد. در ادامه به بررسی چند نکته‌ی مهم درباره‌ی فروشندگی حرفه ای خواهیم پرداخت.

تکنیک‌های موثر در فروشندگی حرفه ای
تکنیک‌های کلامی در فروشندگی حرفه ای
پیش از کسب هر مهارتی مهم‌ترین نکته داشتن اعتماد به نفس و لحن مناسب با مشتریان است. شاید بسیاری از مردم متوجه تاثیر زبان بدن دیگران در خود نشوند. اما بدن ما به صورت ذاتی این حرکات را متوجه شده و در مقابل آن‌ها واکنش نشان می‌دهد. صاف بایستید و شانه‌ها را کمی به عقب بکشید؛ این حالت باعث می‌شود دیگران داشتن اعتماد به نفس را در ما حس کنند. توجه داشته باشید از افتادن سر به سمت پایین خودداری کنید.

سعی کنید با صدای رسا و شمرده با مشتریان صحبت کنید. آرام صحبت کردن و یا بسیار بلند صحبت کردن حس خوبی را در مشتریان ایجاد نمی‌کند. اگر میان گفتار و زبان بدن شما هماهنگی وجود نداشته باشد مشتری نمی‌تواند به شما اعتماد کرده و محصول شما را خریداری کند. طبق تحقیقات انجام شده توسط پروفسور آلبرت محرابیان کلام و گفتار ۷ درصد، لحن و کیفیت صدا ۳۸ درصد و زبان بدن ۵۵ درصد در ارتباطات ما با سایر افراد اثر می‌گذارند.

 

تکنیک‌های موثر در فروشندگی حرفه ای و دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

تکنیک‌های کلامی در فروشندگی حرفه ای
در ارتباط با مشتریان پیش قدم شوید. پیش از آنکه مشتری بخواهد به شما سلام کند و یا سوالی بپرسد بهتر است ابتدا شما به او سلام کرده و پیش قدم شوید. همچنین استفاده از جملات “سلام، خوش آمدید” و یا “سلام، روزتون بخیر” و مانند این‌ها حس خیلی خوبی را در مشتریان ایجاد می‌کند. پس از آن سعی کنید از داشتن حالت چهره‌ی عبوس و یا جدی در فروشندگی خودداری کنید. زیرا این حالت چهره به مشتری این حس را منتقل می‌کند که شما برای صحبت کردن با او راغب نیستید.

شناخت بازار مورد نظر
پس از آنکه از مهارت‌های خود در زمینه‌ی زبان بدن مطمئن شدید، شناخت و درک درست از بازار پیش رو قدم دوم شما خواهد بود. امروزه، برای داشتن یک فروش موفق دیگر دانستن نام شرکت، ایمیل، آدرس وب‌سایت و غیره کافی نیست. مهم ایجاد یک کسب و کار منحصر به فرد با توجه به اطلاعات تحلیل شده از بازار مورد نظر است. در فروشندگی حرفه ای شناخت رقیبان خود که سعی دارند شما را تحت فشار گذاشته و از شما پیشی بگیرند نیز بسیار مهم است. بنابراین سعی کنید از نحوه و چگونگی فروش رقیبان خود آگاه باشید تا بتوانید برای فروشی منحصر به فرد برنامه ریزی کرده و موفق شوید.

 

شماره  تماس برای شرکت در دوره های فروشنده حرفه ای: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۰۰ ، ۱۱:۲۴
مدیران سال افزون

چند ویژگی فروشنده حرفه ای و دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

 

برخی از ویژگی های فروشندگان حرفه ای عبارتند از:
۱- مشخص نمودن ویژگی های مشتری های ایده آل و تمرکز بر روی آن ها؛

مشخص نمودن ویژگی های شاخص مشتریان ایده آل، یک فرآیند بسیار مؤثر و مهم در فروش موفق می باشد.  یک فروشنده حرفه ای در مورد مشتری ها، تحقیق می کند تا از مناسب بودن آن ها، اطمینان حاصل نماید . به همین دلیل آن ها روی مشتری های ایده آل تمرکز کرده و می دانند به چه کسانی محصول یا خدمت خود را  می فروشند.

۲- فرآیند فروش آن ها قابلیت اندازه گیری دارد و تکرارپذیر است؛

فروشندگان با فروش پایین معمولاً اجازه می دهند الهام و شهود راهنمای آن ها باشد. آن ها برای تبدیل اکثر مشتری ها، بسیاری از معاملات را به خاطر اهمال کاری  یا اشتباهات سهوی از دست می دهند، و هیچ گاه نتایج را تحلیل  نمی نمایند. اما فروشندگان حرفه ای، از یک فرآیند بهینه سازی شده، وضعیت هر مشتری و معامله را در سیستم فروش خود به خوبی بررسی نموده و به همین دلیل به خوبی  می دانند در هر زمان چه کاری باید انجام دهند. فروشند های حرفه ای به طور مکرر معیارهای کلیدی خود را بررسی و بر اساس آن ها تصمیم گیری می نمایند. در واقع آنان محصول خود را به خوبی می شناسند.

 

چند ویژگی فروشنده حرفه ای و دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

۳- فروشندگان فوق العاده، محصول خود را به خوبی می شناسند؛

فروش محصول یا خدمات یک  طرف قضیه، وشناخت محصول و  دانستن اینکه چه چیزی را می خواهید به فروش برسانید، طرف دیگر قضیه است. در گذشته، فروش بیشتر بر پایه ی تکنیک های جذاب و خیره کننده انجام می شد، اما امروزه، مشتری ها در رابطه با محصول مورد نظر خود تحقیق می کنند و به اطلاعات بیشتری دسترسی دارند، و دیگر به راحتی فریب داده نمی شوند. در نتیجه جهت جلب اعتماد مشتری ها و فروختن کالا به آنها، باید به درستی محصول خود را بشناسید.

۴- آن ها خط لوله فروش خود را بر اساس واقعیت مدیریت می کنند نه احساسات؛

یک فروشنده حرفه ای، معامله ای را از روی احساسات انجام نمی دهد و برای آن ها توصیف های  سایرین  از  معامله بی اهمیت است. آن ها با بررسی دقیق فرصت ها، یک پیش بینی دقیق برای فروش ارائه و بر اساس آن معاملات خود را انجام می دهند.

 

شماره  تماس برای شرکت در دوره های فروشنده حرفه ای: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۰۰ ، ۱۰:۴۴
مدیران سال افزون
پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۵۷ ب.ظ

فروشنده حرفه ای کیست؟ دوره فروشنده حرفه ای در رشت

فروشنده حرفه ای کیست؟ دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

فروشنده حرفه ای کیست؟
فروشنده حرفه ای (Professional Seller) فروشنده ای است که دارای فن بیان مناسب، توانایی مذاکره بالا، اطلاعات وسیع فنی، علمی، روانشناسی، جامعه شناسی و برنامه ریزی و مدیریت است و می تواند با استفاده از مهارت های خود، در شناسایی نیازها، رفتارها و ایجاد انگیزه در خریداران احتمالی، کالا و یا خدماتی را به آن ها بفروشد.

 

روند موفقیت در فروش به چه شکل است؟
برای اینکه بتوان به فروش موفق دست یافت رعایت سه مرحله ضروری است.
اول-  باید یک سهم مشخص در بازار یافت.
دوم-  باید در کوتاه مدت با استفاده از ارتباطات، خدمات، رضایت مشتریان، توزیع وسیع و … سهم ایجاد شده را حفظ کرد.
سوم-  باید در بلند مدت با استفاده از ارتباطات، خدمات پس از فروش، تنوع محصول و منافع مشتری به افزایش سهم ایجاد شده پرداخت.

 

 

فروشنده حرفه ای کیست؟ دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

 

استراتژی در فروش
ممکن است بارها شنیده باشید که باید در فروش «استراتژی» داشت.

اما آیا تاکنون فکر کرده اید که استراتژی در فروش چه چیزی است؟

استراتژی اصالتا یک لغت یونانی است و به معنی مسیر و راهی است که فرمانده لشکرآن را تعیین کرده و سپاهیان را از آن مسیر به هدف می رساند.
استراتژی در فروش نیز به همین معنی است؛ مسیری را که مدیر یک مجموعه برای رسیدن به هدف (فروش بیشتر) تعریف می کند را استراتژی فروش می گویند.
در استراتژی فروش راه های متفاوتی بنا به شرایط بررسی و طی می شود اما همواره هدف یکسان و آن هدف، فروش بیشتر است.

 

شماره  تماس برای شرکت در دوره های فروشنده حرفه ای: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۰۰ ، ۱۲:۵۷
مدیران سال افزون

فروشنده حرفه ای چه کسی هست؟ دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

 

فروش چیست؟ به نظر شما فروشنده حرفه ای چه کسی هست؟
در هر بیزینس و واحد تجاری، «فروش» مهم ترین مبحث و موضوعی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت.
تمام پرسنل، امکانات، هزینه ها، تبلیغات، زیرساخت ها و … برای فروش بیشتر به کار گرفته می شود، پس باید با معنی و مفهوم دقیق آن آشنا شد.

 

فروش چیست؟ فروش یعنی؛ دانش و توانایی به نتیجه رساندن کلیه تلاش ها و کوشش هایی که نیروهای بازاریابی یک مجموعه به عنوان «بازاریابی» انجام می دهند.

 

فروشنده حرفه ای چه کسی هست؟ دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

فرآیند «فروش» هدف مهم تمام کسب و کار و بیزینس ها است و برای رسیدن به این هدف باید مسیر یا راهکار مشخص داشت.
زمانی که بتوان به واسطه فروش در بازار سهمی ایجاد کرده و یا بر قسمتی از بازار تسلط یافت،می توان گفت که «فروش» موفق بوده است.
فروش یک فرآیند رسیدن به توافق بین خریدار و فروشنده بر سر نوع کالا، وظایفی که کالا باید انجام دهد، منافعی که باید تامین کند، قیمت آن، زمان تحویل آن و کلیه خدمات وابسته و مربوط به آن است.

 

شماره  تماس برای شرکت در دوره های فروشنده حرفه ای: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۰۰ ، ۱۲:۵۵
مدیران سال افزون

معرفی دوره جامع بازاریابی و فروش و دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 


چرا فروشندگان همواره نمی توانند به فروش دلخواه خود دست پیدا کنند؟
تا حالا ارزیابی کرده اید چند درصد از فروشندگان کسب و کار شما ، آموزش دیده اند؟ 
امروزه تنها شرکتها و سازمانهایی ماندگارند که از تیم فروش حرفه ای برخوردار هستند

دوره ستارگان فروش شامل توسعه مهارت های شخصی ، ارتباطی و مذاکراتی ، تکنیک ها و روش های ایجاد فرصت های فروش و همچنین انجام فروش برای محصول و یا خدمت می باشد. یک فروش خوب نیاز به این دارد که محصول را به خوبی درک کنیدو به نیاز مشتری احترام بگذارید. اما فراتر از آن، راز یک فروشنده خوب شدن ، فارغ از روش ها ، منش های این شغل می باشد. در واقع فروش یک پندار، گفتار و رفتار حرفه ای می باشد.

 

معرفی دوره جامع بازاریابی و فروش و دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

 

چرا فروشندگان همواره نمی توانند به فروش دلخواه خود دست پیدا کنند. ستارگان فروش یک دوره جامع است که با یادگیری آن به مباحث بازاریابی و فروش ۰ تا ۱۰۰ مسلط می شوید. هدف این دوره توسعه تفکر وبرنامه ریزی موثر فروش ، کسب مهارت های فروش و بازاریابی ،، شیوه های اجرای برنامه فروش ، روانشناسی مشتریان ، آشنایی با ارتباطات حرفه ای و تکنیک های مذاکرات اصولی در فروش وکسب مهارت های رهبری یک تیم فروش و استراتژی های گوناگون در جهت تحقق فروش و …

طبق آمار جهانی ، نحوه عملکرد و رفتار حرفه ای یک فروشنده می تواند، فروشش را  تا ۷۰۰%  ارتقاء دهد یعنی فروش یک کسب و کار تا چندین برابر وابسته به حرفه ای گری فروشندگان آن مجموعه می باشد ؛ دوره منحصر بفرد ستارگان فروش کمک می کند یک فروشنده به بالاترین سطح موفقیت در فروش خود دست پیدا کند .

 

شماره  تماس برای شرکت در دوره های فروشنده حرفه ای: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۰۰ ، ۱۲:۵۲
مدیران سال افزون
پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱ ب.ظ

هدف از دوره فروشنده حرفه ای در رشت

هدف از دوره فروشنده  حرفه ای در رشت 

 

 

دوره جامع فروشندگی حرفه ای
تمامی کسب و‌کارها همه تلاش خود را در راستای تولید محصول یا ارائه خدمات با کیفیت به کار می بندند تا در نهایت بتوانند آن را به فروش برسانند حال آنکه بهترین کیفیت می تواند نزد مشتری توسط فروشنده غیر حرفه ای به بدترین شکل ممکن ارائه شده و در نهایت منجر به فروش نشود.

فروش مهم ترین بخش یک کسب و کار برای کسب درآمد می باشد اما متاسفانه در کشور ما هیچ گاه فروشنده بطور حرفه ای ترییت نشده و فروشندگان حرفه ای عمدتا یا بطور ذاتی فروشنده بوده اند و‌یا بر اساس تجربه این مهارت را کسب کرده اند.

دوره جامع تربیت فروشنده حرفه ای با هدف تربیت افرادی با تمام مهارت های مورد نیاز برای یک فروشنده طراحی شده تا بتواند در صنایع مختلف به صاحبان کسب و کار فردی پر قدرت، با اعتماد به نفس در امر فروشندگی و تمام کننده فروش معرفی نماید.

 

هدف از دوره فروشنده  حرفه ای در رشت 

تعاریف و مفاهیم پایه بازاریابی

  آشنایی با ابزارهای نوین بازاریابی

  تمرکز در فرایند فروش

  کسب مهارتهای فروش حرفه ای

  زبان بدن وتاثیر آن در مذاکرات فروش

  ویژگی‌های شخصیتی فروشندگان موفق

 برنامه توسعه فردی فروشندگان Personal Development Plan

  تست های شخصیتی در فروش

  بایدها و نبایدها در فروش

  آشنایی با ارتباطات صحیح و اصولی در فروش

  آشنایی با رفتار مصرف کنندگان

  روانشناسی مشتریان

  مشتری مداری

  تکنیک های موثر در هنگام رکود فروش

 

شماره  تماس برای شرکت در دوره های فروشنده حرفه ای: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۰۰ ، ۱۲:۵۱
مدیران سال افزون
پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۵۸ ق.ظ

بازار هدف و دوره های فروشنده حرفه ای در رشت

بازار هدف و دوره های فروشنده حرفه ای در رشت 

 

 


به منظور تحقق اهداف فروش تعیین شده باید به تعریف بازار هدف و رفتار خرید مورد نیاز برای ایجاد فروش بپردازید. در این مقاله خواهید آموخت که چگونه بخش های بازار هدف را شناسایی کنید و سپس از طریق اهداف بازاریابی کمّی بخش های بازار هدف را به فروش مرتبط سازید.

در این مقاله به ترکیب بازار هدف و اهداف بازاریابی در یک گام اقدام نموده ایم؛ زیرا ارتباط آنها یکی از تفاوت های بارز متدولوژی برنامه ریزی بازاریابی می باشد. بسیاری از برنامه ها پس از تعیین اهداف فروش با شکست مواجه می شوند؛ زیرا در هیچ کدام از بخش های برنامه ارتباطی با فروش دیده نمی شود. اگر ارتباط مستقیمی میان اهداف بازاریابی و بازارهای هدف با فروش وجود نداشته باشد، مدیر بازاریابی نباید این انتظار را داشته باشد که استراتژی های بازاریابی و تاکتیک ها به اهداف فروش تعیین شده دست یابند. به طور خلاصه، «شما نمی توانید چیزی را که نمی شود اندازه گیری کرد، کنترل کنید»، بلکه تنها می توانید برنامه هایی را کنترل نمایید که اهداف بازاریابی را به بازار هدف کمّیت پذیر مرتبط می سازند.

 

برای آنکه بتوانید بازارهای هدف را بهتر بشناسید و بتوانید به بهترین شیوه ممکنه در بازارهای هدف، هدف گذاری و به جذب مخاطبان بپردازید و تحلیل بهتری نسبت به رفتار مخاطبان در بازار هدف داشته باشید باید قواعد بخش بندی بازار را به خوبی بشناسید. در سری مقاله های بخش بندی زیر این امکان را برای شما مهیا نموده ام که بتوانید به زبانی ساده به این مهم دست یابید.

مقاله های بخش بندی بازار و هدف گذاری و جذب مشتریان یا به اختصار STP را جتما مطالعه نمایید.

 

بازار هدف و دوره های فروشنده حرفه ای در رشت 

 

تعریف بازار هدف
به محض تعیین اهداف بازاریابی باید تعیین نمایید که محصولتان به چه کسی فروخته خواهد شد. در واقع، تعیین این موضوع، همان تعریف بازار هدف - گروهی از افراد با شرکت ها با مجموعه ای مشترک از خصوصیات و ویژگی ها – می باشد. تعیین بازار هدف متمرکز نمودن فعالیت ها بر یک قسمت از بازار را با معیارها، نیازها و یا عادت های خرید مشابه و یکسان به دنبال خواهد داشت.

شرکت ها محصولات را به فروش نمی رسانند، بلکه مشتریان آنها را خریداری می کنند! در واقع علت تداوم حیات و بقای یک شرکت به مشتریان با بازارهای هدفی وابسته است که برای ارائه خدمات انتخاب نموده اند. ما بازاریابی را به عنوان فرآیند شناسایی بازارهای هدف، تعیین نیازها و خواسته های این بازارهای هدف و نیز برآورده ساختن بهتر این نیازها و خواسته ها نسبت به رقبا تعریف می کنیم. بنابراین، مهم ترین گام در فرآیند برنامه ریزی بازاریابی، تعیین بازار هدف است.

بررسی کسب و کار، بازارهای هدف بالقوه را از طریق بررسی بسیاری از رده های صنعتی و بخش های هدف شرکت تحلیل می نماید. بزرگترین اشتباه در بازاریابی این است که تلاش نماییم همه چیز برای همه افراد داشته باشیم. در این مرحله، بازاریاب باید تصمیم بگیرد کدام بخش های هدف محور کسب و کار اصلی او را شکل خواهد داد و سمت و سوی اقدام ها و بودجه را به خود معطوف می سازد. این اهداف راهنمای کلیه افرادی است که برنامه بازاریابی را دنبال می کنند، زیرا بازارهای هدف علت وجود محصول شما و کلید یافتن پاسخ های بازاریابی است. اجازه دهید بازار هدف، برنامه بازاریابی شما را هدایت نماید.

 

 

شماره  تماس برای شرکت در دوره های فروشنده حرفه ای: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۰۰ ، ۱۱:۵۸
مدیران سال افزون
دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶ ق.ظ

نگرش درست و دوره های فروشنده حرفه ای در رشت

 

نگرش درست و دوره های فروشنده حرفه ای در رشت 

 

 

اگر شما در مهارت ایجاد ارتباط عالی هستید و در فراست شغلی قوی عمل می کنید اما نگاهی منفی یا بدبینانه در زندگی دارید، هیچ فایده ای ندارد.اصلا مهم نیست که شما چقدر آموزش دیده اید، یا چقدر تیم فروش شما قوی است، این نگرش شماست که باعث موفقیت شما می شود.

یک اصطلاح وجود دارد که می گوید این نگرش شماست که باعث می شود شما به مقامات بالا دست پیدا کنید، نه توانایی های شما. به عبارت دیگر، قبل از اینکه بتوانید به سطوح بالای موفقیت دست یابید، باید نگرش درست را داشته باشید. نه تنها نگرش خوب مسری است و منجر می شود بر روی مشتریان خود اثر خوبی داشته باشید، بلکه شما را از نظر ذهنی در جایگاهی قرار می دهد که پذیرای فرصت ها نیز باشید؛ در صورتی که اگر نگاه منفی می داشتید، آن فرصت ها را نمی دیدید. این که صرفا نسبت به تغییر نگرش خود آگاهی کسب کنید، کافی نیست. شما باید تلاش مستمر داشته باشید و به خود اگاهی برسید، زمان زیادی را صرف شکل دادن و توسعه این عادت کرده و آن را حفظ کنید و در انتها نگاهی مثبت را بروز دهید.

 

نگرش درست و دوره های فروشنده حرفه ای در رشت 

 

 

 

تیزهوشی و فراست در کسب و کار

اگر شما کسب و کار و مشتریان خود را به خوبی درک نکرده باشید، با فرصت ها و چالش های آن ها آشنا نباشید، رقبا و اهدافشان را نشناسید،  مشتریان شما هیچ چیز ارزشی را در محصولات و خدماتی که به آن ها ارائه خواهید داد، نخواهند یافت. تیزهوشی و فراست در کسب و کار تنها به این معنی نیست که یک کسب و کار به چه نحوی کار می کند، بلکه باید بدانید صنعت مربوطه چه تاثری بر مصرف کنندگان و مشتریان دارد.

 

شماره  تماس برای شرکت در دوره های فروشنده حرفه ای: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۰۰ ، ۱۱:۵۶
مدیران سال افزون