دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

چگونه با ایجاد حس ترس در مشتری، بیشتر بفروشیم!!! دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

 


ترس درون همه انسان ها وجود دارد.ترس در کسب و کارها نیز بخشی از آن است. ترس از دست دادن، ترس از کمبودها و ترس از رقبا موجب عدم موفقیت ما می شود. به همین دلیل است که استفاده از ترس یکی از موثرترین تاکتیک های فروش است که می توانید به کار بگیرید.

اما چرا؟

ما از لحاظ شیمیایی برنامه ریزی شدیم تا نسبت به ترس در سطوح اولیه واکنش نشان دهیم. چه فردی بر رویتان چاقو کشیده یا اینکه تعداد فروشتان در این دوره کم شده ، مغزتان برای ایجاد پاسخی تن به تن  شروع به پمپاژ مواد شیمیایی به بدنتان می کند.

بازرگانان و مبلغان مدت زیادیست که بر روی این مسئله حساب بازکرده اند. در زمینه فروش، ترس فوریت لازم را برای بستن معامله ای بهتر و یا قانع کردن یک مشتری احتمالی برای بازکردن، خواندن و پاسخ دادن به ایمیل شما ایجاد می کند.

 

چگونه با ایجاد حس ترس در مشتری، بیشتر بفروشیم!!! دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

چگونه با ایجاد ترس در مشتری، بیشتر بفروشیم!!!

ولی پیش از اینکه شروع به ساختن سناریوهای وحشتناک برای تمام مشتریان بالقوه خود کنید، لازم است که راه های درست و یا نادرست استفاده از ترس را بشناسید. دانستن تفاوت بین راه درست و غلط به شما کمک می کند که به جای ترساندن افراد آنها را هدایت کرده و موجب الهام بخشی به آنها باشید

 

شماره  تماس برای شرکت در دوره های فروشنده حرفه ای: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی