دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

فروشنده حرفه ای با داشتن این ۶ عادت و شرکت در دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

 

فروشنده حرفه ای با داشتن این ۶ عادت است که بسیار ثروتمند می‌شود
فروشنده حرفه ای گاهی آنچنان ثروتمند است که مجموع درآمدش از درآمد یک مدیرعامل بیشتر می‌شود. اما تبدیل شدن به چنین فروشنده‌ای که سالانه درآمدهای نجومی دارد بسیار سخت است. پس چطور می‌توان یکی از آن‌ها شد؟ همه فروشندگان ثروتمند، شیوه‌های کلیدی خاصی را به اشتراک می‌گذارند. ایران مدیر در این مقاله می‌خواهد شما را با پنج عادت موفق‌ترین فروشندگان آشنا کند.

۱٫فروشنده حرفه ای به برترین‌ها می‌فروشد
فروشندگان ثروتمند هرگز وقت خود را با افرادی که نمی‌توانند تصمیم بگیرند و قدرت یا بودجه سرمایه‌گذاری در راه‌حل‌های آن‌ها را ندارند، تلف نمی‌کنند. درباره‌اش این‌طور فکر کنید. نرخ ساعتی یک فروشنده ثروتمند چند صدهزار تومان در ساعت است که بیش از چیزی است که بهترین وکیل‌ها در شرکت‌های بزرگ حقوقی درآمد دارند.

این فروشندگان می‌دانند که ملاقات با یک فرد که چشم‌انداز سطح پایینی دارد، فقط برای آن‌ها هزینه‌بر است. اگر شما می‌خواهید به سطح درآمد یک فروشنده حرفه ای و واقعاً ثروتمند برسید، باید تنها به مشتریانی با چشم‌اندازهای سطح بالا بفروشید.

 

فروشنده حرفه ای با داشتن این ۶ عادت و شرکت در دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

۲٫فروشنده حرفه ای فروش‌های بزرگ‌تر انجام می‌دهد، نه فروش‌های بیشتر
یکی از بزرگ‌ترین تصورات غلط درباره فروشندگان موفق این است که اکثر مردم فکر می‌کنند فروشندگان ثروتمند بیشتر از رقبایشان قرارداد فروش می‌بندند؛ اما این درست نیست. در عوض، آن‌ها قراردادهای فروش بزرگ‌تری می‌بندند.

درواقع، برترین فروشندگان تنها به دنبال فروش‌های عمده در شرکت‌های بزرگ‌تر می‌روند. اگر می‌خواهید یک فروشنده حرفه ای شوید، تمرکز خود را بر روی معاملات بزرگ قرار دهید و به‌این‌ترتیب به‌سرعت متوجه می‌شوید که این نوع فروختن، همان مقدار کاری را می‌برد که یک فروش معمولی نیاز دارد، اما پرداختی‌های آن به‌شدت بزرگ‌تر است.

 

 

شماره  تماس برای شرکت در دوره های فروشنده حرفه ای: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی