دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۱۱ ب.ظ

ارتباطات و دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ارتباطات و دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

ارتباطات

واقعیت این است که مردم از کسانی که دوست دارند، خرید می کنند و برای خرید نکردن از کسی که دوست ندارند، دلیلی پیدا می کنند. بدون توانایی ایجاد ارتباط،، فروش به شدت معلول است. برای دوست داشته شدن لازم است که صداقت، درستی و اعتماد بنفس داشته باشید؛ اما این به آن معنا نیست که برای فروش شما باید بهترین دوست هر فردی باشید. خیلی از نمایندگان فروش کم تجربه، فکر می کنند اگر از جانب مشتری دوست داشته شوند، دیگر لازم نیست آن طور که باید تلاش کنند. باید بدانند هر چه بیشتر از سوی مشتری ها دوست داشته شوند، اعتبار بیشتری خواهند یافت. همه ما افرادی را می شناسیم که به آن ها “فیک یا جعلی” می گوییم. این افراد کسانی هستند که ممکن است هر کجا که می روند، محبوب باشند و خوب ارتباط برقرار کنند، اما خود واقعیشان نیستند. فقط آن هایی که خود واقعیشان را نشان می دهند، همانطور که هستند می توانند ارتباطات واقعی برقرار کنند. پس اشتباه نکنید و سعی کنید بخاطر اینکه دوست داشتنی هستید و ارتباطات خوبی دارید، دوست داشته بشوید. دوست داشته شدن کار کمی برای حرفه شما انجام می دهد، در حالی که اگر مهارت ساخت ارتباطات به همراه یک رفتار دوست داشتنی طبیعی داشته باشید، رشد خواهید کرد؛ بسیار بیشتر از آن چه تصورش را می کنید.

 

ارتباطات و دوره فروشنده حرفه ای در رشت 

 

 

3 مهارت که شما را به یک فروشنده حرفه ای تبدیل می کند!

تیزهوشی و فراست در کسب و کار

اگر شما کسب و کار و مشتریان خود را به خوبی درک نکرده باشید، با فرصت ها و چالش های آن ها آشنا نباشید، رقبا و اهدافشان را نشناسید،  مشتریان شما هیچ چیز ارزشی را در محصولات و خدماتی که به آن ها ارائه خواهید داد، نخواهند یافت. تیزهوشی و فراست در کسب و کار تنها به این معنی نیست که یک کسب و کار به چه نحوی کار می کند، بلکه باید بدانید صنعت مربوطه چه تاثری بر مصرف کنندگان و مشتریان دارد.

 

 

شماره  تماس برای شرکت در دوره های فروشنده حرفه ای: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی