دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶ ق.ظ

نگرش درست و دوره های فروشنده حرفه ای در رشت

 

نگرش درست و دوره های فروشنده حرفه ای در رشت 

 

 

اگر شما در مهارت ایجاد ارتباط عالی هستید و در فراست شغلی قوی عمل می کنید اما نگاهی منفی یا بدبینانه در زندگی دارید، هیچ فایده ای ندارد.اصلا مهم نیست که شما چقدر آموزش دیده اید، یا چقدر تیم فروش شما قوی است، این نگرش شماست که باعث موفقیت شما می شود.

یک اصطلاح وجود دارد که می گوید این نگرش شماست که باعث می شود شما به مقامات بالا دست پیدا کنید، نه توانایی های شما. به عبارت دیگر، قبل از اینکه بتوانید به سطوح بالای موفقیت دست یابید، باید نگرش درست را داشته باشید. نه تنها نگرش خوب مسری است و منجر می شود بر روی مشتریان خود اثر خوبی داشته باشید، بلکه شما را از نظر ذهنی در جایگاهی قرار می دهد که پذیرای فرصت ها نیز باشید؛ در صورتی که اگر نگاه منفی می داشتید، آن فرصت ها را نمی دیدید. این که صرفا نسبت به تغییر نگرش خود آگاهی کسب کنید، کافی نیست. شما باید تلاش مستمر داشته باشید و به خود اگاهی برسید، زمان زیادی را صرف شکل دادن و توسعه این عادت کرده و آن را حفظ کنید و در انتها نگاهی مثبت را بروز دهید.

 

نگرش درست و دوره های فروشنده حرفه ای در رشت 

 

 

 

تیزهوشی و فراست در کسب و کار

اگر شما کسب و کار و مشتریان خود را به خوبی درک نکرده باشید، با فرصت ها و چالش های آن ها آشنا نباشید، رقبا و اهدافشان را نشناسید،  مشتریان شما هیچ چیز ارزشی را در محصولات و خدماتی که به آن ها ارائه خواهید داد، نخواهند یافت. تیزهوشی و فراست در کسب و کار تنها به این معنی نیست که یک کسب و کار به چه نحوی کار می کند، بلکه باید بدانید صنعت مربوطه چه تاثری بر مصرف کنندگان و مشتریان دارد.

 

شماره  تماس برای شرکت در دوره های فروشنده حرفه ای: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی