دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

 مهارت یک فروشنده حرفه ای  دوره های فروشنده حرفه ای در رشت 

 


هنگامی که شما به تمام مهارت هایی که برای تبدیل شدن به یک فروشنده حرفه ای مورد نیاز است فکر می کنید، این لیست می تواند سخت به نظر برسد. اگر سعی کنید همه مهارت ها را بهبود ببخشید، در نهایت پیشرفت کمی خواهید دید. برای اینکه فروش خود را افزایش دهید و اثربخش باشید، سعی کنید تنها روی ۳ مورد از مهمترین مهارت هایی که لازم است تمرکز کنید و آن ها را بهبود دهید. اگر به این شکل عمل کنید موثرتر خواهد بود. اول مطمئن شوید در این سه مهارت صلاحیت پیدا کرده اید و بعد این ها را پایه و اساسی قرار دهید تا از طریق آن ها، تبدیل به یک فروشنده حرفه ای بشوید.

 

 مهارت یک فروشنده حرفه ای  دوره های فروشنده حرفه ای در رشت 

 

ارتباطات

واقعیت این است که مردم از کسانی که دوست دارند، خرید می کنند و برای خرید نکردن از کسی که دوست ندارند، دلیلی پیدا می کنند. بدون توانایی ایجاد ارتباط،، فروش به شدت معلول است. برای دوست داشته شدن لازم است که صداقت، درستی و اعتماد بنفس داشته باشید؛ اما این به آن معنا نیست که برای فروش شما باید بهترین دوست هر فردی باشید. خیلی از نمایندگان فروش کم تجربه، فکر می کنند اگر از جانب مشتری دوست داشته شوند، دیگر لازم نیست آن طور که باید تلاش کنند. باید بدانند هر چه بیشتر از سوی مشتری ها دوست داشته شوند، اعتبار بیشتری خواهند یافت. همه ما افرادی را می شناسیم که به آن ها “فیک یا جعلی” می گوییم. این افراد کسانی هستند که ممکن است هر کجا که می روند، محبوب باشند و خوب ارتباط برقرار کنند، اما خود واقعیشان نیستند. فقط آن هایی که خود واقعیشان را نشان می دهند، همانطور که هستند می توانند ارتباطات واقعی برقرار کنند. پس اشتباه نکنید و سعی کنید بخاطر اینکه دوست داشتنی هستید و ارتباطات خوبی دارید، دوست داشته بشوید. دوست داشته شدن کار کمی برای حرفه شما انجام می دهد، در حالی که اگر مهارت ساخت ارتباطات به همراه یک رفتار دوست داشتنی طبیعی داشته باشید، رشد خواهید کرد؛ بسیار بیشتر از آن چه تصورش را می کنید.

 

شماره  تماس برای شرکت در دوره های فروشنده حرفه ای: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی