دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

دوره فروشنده حرفه ای در رشت

ذوره فروشنده حرفه ای در رشت

تیزهوشی و فراست در کسب و کار و دوره فروشنده  حرفه ای در رشت 

 

اگر شما کسب و کار و مشتریان خود را به خوبی درک نکرده باشید، با فرصت ها و چالش های آن ها آشنا نباشید، رقبا و اهدافشان را نشناسید،  مشتریان شما هیچ چیز ارزشی را در محصولات و خدماتی که به آن ها ارائه خواهید داد، نخواهند یافت. تیزهوشی و فراست در کسب و کار تنها به این معنی نیست که یک کسب و کار به چه نحوی کار می کند، بلکه باید بدانید صنعت مربوطه چه تاثری بر مصرف کنندگان و مشتریان دارد.

بیشتر بخوانید: چگونه با ایجاد حس ترس در مشتری، بیشتر بفروشیم؟

 

تیزهوشی و فراست در کسب و کار و دوره فروشنده  حرفه ای در رشت 

 

رمز رسیدن به این فراست در کسب و کار، پرورش سه مهارت “پرسشگری موثر” ، “خوب گوش دادن” و مهارت “جستجو و تحقیق” است. شما باید یاد بگیرید که چطور از مشتری خود سوال بپرسید تا راجع به کسب و کارش اطاعات بدست آورید. به طور موثر و دقیق به پاسخ هایش گوش دهید تا متوجه شوید که چطور می توانید با محصول و خدمتتان اثر مثبتی بر آن ها داشته باشید. شما همچنین باید دریابید که آیا محصول یا خدمت شما اثر منفی هم بر کسب و کار مشتری دارد یا نه؟ سپس در جهت رفع این نواقص تلاش کنید. برنامه ریزی قبل از تماس یک گام مهم است که یک فروشنده حرفه ای موفق، قبل از ملاقات با مشتری انجام می دهد. تحقیق در اینترنت راجع به مشتری و صنعتی که آن ها در آن زمینه فعالیت می کنند می تواند بینش ارزشمندی به شما در ارتباط با روندهایی که پیش روی آن صنعت یا کسب و کار است، به شما ارائه دهد.

 

شماره  تماس برای شرکت در دوره های فروشنده حرفه ای: 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی